n-ohhyyes

Alla inlägg under december 2010

Av nicole rask - 29 december 2010 17:21

måndags:

I måndags så hade vi cup i Köpingebro vi samlades 12 något.

Första matchen vi spela var mot Everöd IF och vi vann med 5-0

andre matchen Köpingebro 2-0 till dom

tredje matchen GIF Nike riktigt duktiga dom vann med 3-0 eller så var det 2-0

fjärde södra sandby 2-0

och sista var nosaby IF vi vann med 2-0!


men etta i hela cupen blev södra sandby och tvåa GIF nike det var dom som fick priser :/

men treja blev köpingebro fryra skabersjö fema nosaby sexa Everöds.

Men allt sluta 7 eller nått, när elin och jag hade tat på oss så åkte vi och lämna elin sen åkte pappa och lämna mig på malmö areeeeenaa! Malmö mötte Oskarshamn dom vann med 5-0 som vi gjorde första matchen men efter malmö hade spelat klart så skulle Robin alvarez och Patrick Hersly skriva autografer. När vi hade fått deras autografer så åkte vi hem ¨så hade Tilda kommit ner :)


Tisdag:

I tisdags så åkte jag,tilda,jaqi,jannika och natta till entre och kolla lite för vi hade fått present kort där alla köpte något förutom jag och natta för mnatta hade inga pngar och jag hittade igen ://.När vi hade kollat klart åkte vi till jägers och åt BURGE KIIINNGG :P. när vi hade ätit klart så åkte vi hem. Jaqi färgade håret på Tilda så den färgen som blev över tog vi på min lugg men det blev skit fult tycket jag så idag köpte mamma och jag ljus färg och färga tillbaka så det blev jätte mycket kvar så mamma tog och färga sitt underhår :)


Idaaag:

Vaknade kl 10 gick upp kolla på AFV såå såg jag en killa som blåste upp en påse och sprängde  den på en när hon låg och sov så gjorde jag så på Tilda det var skit kul :P

Men denna dagen blir lungn


Ja har inte så mycket att skriva om nu såå  SES


  

Av nicole rask - 26 december 2010 16:13


  • 2 par byxor
  • 6 st tröjer
  • pyssel papper
  • 3 st örönhänge
  • mp tre spelare
  • vantar
  • pruttkudde
  • handkräm
  • block
  • parfym
  • en sten där det står min prinsessa
  • 2 haldspan
  • 200 kr på entré
  • nesesär (stavning)  
  • PENGAR :))

Kommer lite bilder som jag tog med min nya mobil


       


   älskar denna bilden :)


Av nicole rask - 26 december 2010 15:34

Hejj alla bloggläsare igår var den sista dagen att anmäla sig!

och det är dom här som har varit med och tävlat.

Av nicole rask - 25 december 2010 15:50

hejjsaan alla blogg läsare hade jätte trevlig julafton och åt gott, och fick många presenter jag hoppas att ni hade en trevlig jul =)

Men iallafall det är sista dagen att anmäla sig till dagens blogg jag utser vinnaren imorogon!


Idag händer det iallafall inte så mycket bara en sån mys dag idag   

Byyee Byyee


  

Av nicole rask - 23 december 2010 23:10

  Lille julafton!

Idag skulle jag fira jul hemma hos mormor och morfar med Jonny,Majbritt,Pierre,patric och Peter! leila var också där (jaqis kusin från London).. Men av jonny och majbritt fick jag en parfym och av mormor och morfar så fick jag 200 kr på EENNTTRREE. Det var bara en sån liten jul men imorogn ska jag fira jul hemma hos Elin och Anna :). Men när vi skulle åka hem så försökte jag putta mamma i snön för hon hade mullat mig så fick jag inte ner henne utan hon fick ner mig sen när jag hade trillat så hade jag sträkt ut mitt ben så tirlla mamma över benet hahahhahhahha såå ballt det var :P Älskar dig :)) Men sen fick vi springa till bussen för vi såg bussen så hoppa vi på, sen när vi skulle hoppa av så skulle jag springa för mamma skulle jaga mig så precis när hon skulle hoppa ut så snobbla hon på isen Hahhahah det var riktigt kul. När vi var precis utan för så "så råka mamma trilla över mig" haha så hon mulla mig igen så jag mulla henne tillbaka sen "råka ulf trilla" på oss det var riktigt ballt. Och nu är vi äntligen innee Hahhah   

HAHAHAH ÄLSKAR MIN FAMILJ SJUKT MYCKET NI BETYDER ST000RT


  

haa en Riktigt bra JUULL


  

Av nicole rask - 22 december 2010 20:20

DaGeNs BlOgG   

 


vill just du bli dagens blogg så sett då igår och kommentera 

ditt bloggs namn

och t.e.x jag är med i tävlingen eller nått sånt.

jag kommer utse en blogg varje månad!.

Så om du vinner så är det ju bara bra för då

får du fler tittare.

Jag kommer utse den blogg som jag tycker är fin, intressant mm!

Jag utser bloggens vinnare någon gång efter jul.

Men eftersom det är jul så utser jag den som kommer på

 

förste plats

andre plats

tredje plats

 

Såå nu har du chansen

 

 

  

Av nicole rask - 22 december 2010 18:40

Hejssaan igår

så skulle jag och jaqi igentligen åka och handla men bussen kom aldrig och vi frös jätte mycket så vi sprang in till mormor och morfar tog av oss allt och bedda ner oss i sängen så somna vi nån timme. När vi vakna så ringde jaqi till jannika och fråga om hon och santoo ville följa med till rastgården. (santo är jannikas hund)

efter vi hade rastat saantoo så skulle jag och jaqi gå hem till mamma och göra lite varm choklad och kolla på film, men angelica fråga om vi ville komma hem till henne och det ville vi så vi gick hem till henne. Efter en stund blev vi skit hungriga så Angelica ringde och fråga om två kompisar ville åka och handla macdonalds, så dom körde och handla mat till oss (snäällt) för Angelica och jaqi har inget körkort och så passa Angelica sinna små syskon.. När vi hade ätit klart så gick jag och jaqi hem till mormor och morfar så jag sov över där.. Jaqi putta mig i typ alla snöö driver :P! när vi kom hem så la jag snö över hela henne förutom huvudet, när vi kom in så gjorde vi varm choklad och kolla på film   
hejssan idag
åkte jag och jaqi och handla kläder handlade fyra tröjer heehe okej ett par leagins
och så gick vi och kolla i andra affärer. När vi hade kollat klart så gick vi in till macdonalds och köpte glass.När vi var klara gick vi till bussen och bussen var typ en timme försenad frös skit mycket så ringde vi och fråga nettan om hon kunde hämta oss så när vi precis hade laggt på så kom bussen så hon behövde iinte, men iallafall så hoppa vi av vid jägers   
  

Presentation


jag är en tjej som älskar fotboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken av dessa alternativen passar in på min blogg ? xD
 fin
 snygg
 älskar den
 ful
 hatar den
 rätt okej
 cool bakrund
 BÄST! :P

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards