n-ohhyyes

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

nyårs dagen mm

Av nicole rask - 2 januari 2011 18:58

Nyårs dagen !


Dagen började med att vakna :P sen kl 15:00 kom pappa och anders braán oxh hämta mig och tilda. Så åkte vi ut till Elin och Anna för vi skulle fira där och vi fira tillsammans med anders,camilla,elin,anna,nettan,natta,robin,isabel

l,douglas,danne. Sen när alla hade kommit så åt vi först varmrätt, förrätt och efterrätt. när vi hade ätit klart gick alla ut. Isabell,Anna,Natta,Jaag och Elin klättra upp på deras luststuga eller vad det heter så hoppa vi ner därifrån in i snön det var jätte kul sen så var det tjejerna mot killarna på snöbollskrig men tilda var med robin och douglas så stog dom på altanen och vi på luststugan. Efetr en stund gick alla in men vi fick gå ut igen för vi skulle smälla alla våra små raketer innan 12 slaget jag tog några foton kommer sen ;-) när kl slog 12 så gick alla ut så satte jag mig på luststugan och tog foton dom blev rätt bra. Dom flesta gick hem när vi hade smällt klart men pappa,jag,anders och tilda skulle sova över. Så när alla hade gått så hade pappa bjudit in sina kompisar en stund hahah var riktigt ball sen fick inte vi va med mer så vi gick upp på elins rum så börja dom sjunga MFF sånger ? hahha :PP


Dagen efter nyår


Jag vakna kl 12 så gick jag ner och lekte lite med oscar, anna och jag rulla boll så skulle han försöka ta den så när jag skulle rulla till anna så nudda den på hans tass så åkte bollen under branen så sprang han imot julgranen så försökte han stanna men det gick inte så han gled under granen hahahh det såg skit ballt ut :-). När elin och tilda hade vaknat så ringde vi och fråga om elin fick sova över hos oss och det fick hon så hon packa ihop så åkte anders och pappa och lämna oss. När vi kom hem åkte vi ner på centrum och handla lite goott. När vi kom hem satte vi oss vi datan lite snabbt sen gick vi ut en stund. När vi kom in så satte vi på en film. Efter filmen så skulle vi sova 3 i en säng så vi pröva att ligga på  det långa hållet men det var jätte trångt så vi la oss på bredden det var mycket skönare :P

 

Idaag


Idag blir det bara tv,data och ta det lungt

 

hejråå kommer bilder :P

 

 

                

 

 

 

 
 
Ingen bild

Amanda

3 januari 2011 10:32

så bra bilder du får med din mobil

nicole rask

3 januari 2011 10:37

vet :P haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nicole rask - 23 februari 2011 22:47

idag vakna jag 10 för pappa ringde och väckte mig :-/.. Menmen åt frukost , sen körde pappa ut mig till mina kusiner i svedala jag och min kusin elin var hemma själva för hennes lillasyster var på pysseldag och hennes föreldrar jobba.. Men hon hade d...

Av nicole rask - 18 februari 2011 18:46

heyyheyy   srry att jag nt har skrivit så mycket men iallafall xD   Idag så var det en rätt härlig dag. Vi brukar  ha matte/ engelska glosor och sånt men idag så fick vi besök av 3 poliser.. jag fick åka till polis stationen för jag hade sn...

Av nicole rask - 3 februari 2011 16:05

tjoosan idag skola som vanligt x)) rätt bra dag ändå vi skulle ha historia efter 10 rasten med ANNBRITT, men vartannan torsdag så ska jeppa, jag, anthon och josse gå till blomstergården och spela, prata och sjunga med tanter och gubbar xDD men gö...

x))

Av nicole rask - 2 februari 2011 16:03

hej igen sorry att jag nt har skrivit på länge men men :) my day hemkunskap, rast, gymnastik,höglästning och annat. När jag kom hem så åt jag lite x)) skulle igentligen träna idag men det blev hockey istället.. Jaa en rätt kort dag idag xDD...

Av nicole rask - 23 januari 2011 22:16


12 ÅRIDAAG   idag så vakna jag ofc :) när jag hade tat på mig så skulle jag, mamma och ulf handla chille nötter vi leta överallt vi viste ju att dom fanns på piraten men eftersom vi handla dom nötterna så ofta där så hade han höjt priset till 35...

Presentation


jag är en tjej som älskar fotboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken av dessa alternativen passar in på min blogg ? xD
 fin
 snygg
 älskar den
 ful
 hatar den
 rätt okej
 cool bakrund
 BÄST! :P

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards