n-ohhyyes

Alla inlägg under januari 2011

Av nicole rask - 23 januari 2011 22:16

12 ÅR
IDAAG
 
idag så vakna jag ofc :)
när jag hade tat på mig så skulle jag, mamma och ulf handla chille nötter vi leta överallt
vi viste ju att dom fanns på piraten men eftersom vi handla dom nötterna så ofta där så hade han höjt priset till 35 innan kosta dom 15 :-/!
men iallafall jag hade glömt att jag fyllde år idag hahaha x)!
men vi gick in i 10 st olika butiker för att hitta dom haha
hitta ju inga såklart men vi körde hem kl 2 så kom pappa och hämta mig skulle på fotboll när man kom in i omklädnings rummet så börja linnea och elisa sjunga xD..
efter träningen så åkte vi hem kolla på hv71 mot AIK. AIK vann med 3-2
sen kolla vi på sverige kratioen! och sverige vann OFC :)!
och nu kollar jag på millan mot ?
ska gå och lägga mig snart skola imorgon :)
 
hejdåå
 
föresten såhär ser min vecka ut :-p
|
|
|
v
 
 
  

Av nicole rask - 20 januari 2011 19:52

hejsaan soorry om jag nt har skrivit på ett tag men har glömt och har nt orkat men lägger in lite ny vinter bilder

 

                         

Av nicole rask - 14 januari 2011 23:15


 
 
 
 
  

lite dåligt filmat men jaja



Av nicole rask - 7 januari 2011 16:46

Heyy vakna kl 9 för att telefonen ringde 2 ggr, sen somna jag om och vaknade kl 10 något. När jag hade ätit frukost så åkte vi och hämta elin och anna för vi skulle bada i vanninge badet, vi badade i 3 timmar. När vi hade badat klart så körde vi hem elin och anna sen körde vi och köpte Pölse (stavning) För vi han inte göra mat för vi ska till malmö arena kl 6 igentligen börja matchen 7 men anders,pappa, camilla  dick och några andra ska sitta i en Loch vet inte hur det stavas, menman efter matchen kanske jag ska sova över hos elin och anna eller ska jag stanna kvar på malmö arena efter matchen

men måste gå ses!

 

  

Av nicole rask - 6 januari 2011 22:31


Nyy bild   

Av nicole rask - 6 januari 2011 18:10

Igåår


igår var jag och bowlade med elly och anna för elin hade en kompis hemma!

vi bowlade vid malmös gammla arena. Vi spela först tre eller fyra serier sen åt vi lite sen sen spela vi 3 srerier till så vi spela i 4 timmar. När vi hade bowlat klart så åkte vi först hem till elly för hon skulle hämta kläder, hon skulle sova över hos mig sen körde vi  hem till min mamma för jag skulle hämta alla mina saker och sen till elin och anna så vi var där en stund. När vi kom hem så gick jag och elly och panta burkar... När vi kom hem så satte vi på en film :P

 

Todaayy :P

på morgonen så åt vi lite frukost och kolla på jönsonligan :))! sen gick jag och elly ut så gick vi till maxi för vi skulle kolla om ett nagellack hade kommit in, det hade det inte ://.

Sen lämna vi elly och körde hem till elin och anna en stund. så kom nästan precis hem för dom skulle till micke och henriett. Så pappa och jag ska hyra film :))

 

Kraam Nicole

 

 

  

 

Av nicole rask - 4 januari 2011 21:25

Grekland 2010

Det var riktigt sköönt där

Och vi hade jätte kul.!

har fler bilder men orkar inte lägga upp alla

 

            

 

 

 

Av nicole rask - 4 januari 2011 11:33

Hejj alla :)

 

som jag sa igår att jag, pappa och elly skulle upp till farmor och farfar men det blev inte så för det var för mycket snö och sånt och min farmor hade blivit sjuk   men vi skulle kolla om vi kunde åka upp där nästa helg :) Så vi tänkte hitta på något här hemma så idag ska jag elly,jaqi,natta,joakim och nicklas till aquakul och bada  ! Och imorgon ska vi till vanninge och bada    Sen någon dag skulle vi köra Go-Klart ska bli jätte kul och till er som undra så ska vi åka inomhus  ;-) .. Glömde nästan att ELLYYY ska sova över hos mig idag vi ska haaa det bara bääst. Hahah vi går nog över till maxi och kollar på parfymer och andra saker haha vi var där nästan i en timme och kolla på sånt hahah Älskar dig Bellyy   



  

Presentation


jag är en tjej som älskar fotboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken av dessa alternativen passar in på min blogg ? xD
 fin
 snygg
 älskar den
 ful
 hatar den
 rätt okej
 cool bakrund
 BÄST! :P

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards