n-ohhyyes

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av nicole rask - 23 februari 2011 22:47

idag vakna jag 10 för pappa ringde och väckte mig :-/.. Menmen åt frukost , sen körde pappa ut mig
till mina kusiner i svedala jag och min kusin elin var hemma själva för hennes lillasyster var på pysseldag och hennes föreldrar jobba.. Men hon hade data förbud alla som var i deras hus fick inte sätta på en endaste dator :-/.
För elin satt vid datan förmycket och att hon stoppa in en strumpa i hennes lillasyrras mun HAHA! -.-
så vi hade inte så mycket att göra så vi gick ut med deras hund 4 ggr och köpte glass kolla på tv, och sen var det en halvtimme kvar till oscar skulle få mat (hunden) så ringde vi och fråga om vi fick sitta vid datorn den halvtimmen och vi dammsuga hela husen så fick vi sitta i en timme EFTER vi hade dammsugat :D... När vi har klara så åt vi lite sen satt vi vid datorn längre än vad vi fick vi satt till anders kom hem (pappan ;-) så hade han köpt pizza.! efter vi hade ätit så körde anders hem mig så nu sitter jag och skriver på min nya blogg :-))

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en tjej som älskar fotboll

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vilken av dessa alternativen passar in på min blogg ? xD
 fin
 snygg
 älskar den
 ful
 hatar den
 rätt okej
 cool bakrund
 BÄST! :P

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards